piątek, 9 listopada 2012

Jadłodajnia - na kółkach. Nowe puszczykowskie trendy.

Kiedy człowiek wędruje po górach w rodzinnym mieście pojawiają się cuda tymczasowej architektury- buda na kółkach przy Kościele. 
Oczy przetarłam kilka razy..kto pozwolił  na ustawienie takiego okazu.
W gazecie pojawił sie nawet list, a na stronie puszczykowskiej w dziale - zadaj pytanie Burmistrzowi:
zadaj pytanie Burmistrzowi
cyt:
Szanowny Panie Burmistrzu, Jestem przyszłym mieszkańcem Puszczykowa (w tej chwili rusza budowa). Parę dni temu przechodziłem ulicą Dworcową koło pięknie wyremontowanego dworca w Puszczykówku. Bardzo zdziwiłem się, że pozwolono aby obok stanęła szpetna budka z hot dogami, stojąca na betonowych klockach. Czy takie brzydkie konstrukcje powinny stać w reprezentacyjnych miejscach miasta? Z poważaniem, Michał Goc
Michał (2012-08-26 18:49:02) W odpowiedzi na Pana pytanie uprzejmie wyjaśniam, że zgoda na ustawienie budki z hot-dogami została wydana tylko czasowo do 30.09.2012r. Z uwagi na fakt, że architektura obiektu odbiega od wstępnie przedstawionych informacji dotyczących jej wyglądu i estetyki, zgoda ta nie zostanie przedłużona. Z poważaniem Andrzej Balcerek Burmistrz Miasta
(2012-09-05 10:33:24)



na szczęście z nastaniem chłodów buda odjechała w nieznanym kierunku. Pod koniec działalności dół budy owinęli jakimś materiałem..pewnie żeby bloczki zamaskować
...poza tym  widok kolejek ludzi wciągających gorące paróweczki po wyjściu z mszy św.
bezcenny:-)
wiem nieostre, ale jedyne..ręka zadrżała widząc urok budki w całej okazałości

w końcu możemy zasmakować hot- doga z francuskiej kuchni:-)



nie ma się co śmiać- a nuż ktoś mógłby ukraść puszczykowianom hod- dogarnię spod kościoła

 miejsce spoczynku a obok wejście na teren puszczykowskiej Parafii

klasyczne stopnie

wciągające wzory

zafascynowało mnie

  mam nadzieję, że w przyszłym roku miastu nie zdarzy się budkowe
faux pas


dla równowagi na przeciwko pojawiła się
nowa Żabka przy dworcu w Puszczykówku

dworzec odnowiony, ale machiny stare
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz