niedziela, 15 kwietnia 2012

Czesław Śpiewa koncert w Puszczykowie - zdolny cudak :-)

 Polowanie na Czesława trwało ponad 3 lata .
Na początku często gęsto sprawdzałam kiedy zagra w Poznaniu. Cóż..dowiadywałam się już po fakcie.
Facet potem ruszył dla odmiany w rejony Polski C (obecnie przemieszcza się po Polsce B -taka trasa koncertowa 2011/2012 Czesław Śpiewa Solo Act)
Zadomowił się w Krakowie..a i STOLICA wezwała naszego śpiewaka ( wiem wyzwolił się TEN geniusz, o którym wspominał na koncercie)
Nadeszły czasy X- Factor. Po pierwszej serii miałam delikatny wstręt.
Zdecydowanie wolę kiedy Czesław śpiewa (Śpiewa)
Ochota na oglądanie szlachetnego kaleczenia języka przeszła mi. Na wizji TO mówienie zupełnie inaczej brzmi niż w realu o czym przekonałam się dzisiejszego wieczoru w Bibliotece Miejskiej w Puszczykowie.
cyt  Muzyka Onet
Po bardzo udanej ogólnopolskiej trasie koncertowej zespołu Czesław Śpiewa, Czesław Mozil zarzuca akordeon na plecy i odwiedza kolejne miejscowości z projektem Solo Act. Na przestrzeni kwietnia i maja muzyk zawita m.in. do Puszczykowa, Głogowa Małopolskiego i Podstolic, aby w kameralnych salach zagrać największe przeboje z płyt "Debiut" i "POP" oraz ostatnio wydanej "Czesław Śpiewa Miłosza". 
Oto szczegółowa rozpiska koncertów:
14.04 Jelenia Góra, klub Kwadrat, ul. Bankowa 28/30, godz. 20
15.04 Puszczykowo, Biblioteka Miejska, ul. Wysoka 1, godz. 19
22.04 Łódź, Muzeum Miasta Łodzi, ul. Ogrodowa 15, godz. 19
29.04 Głogów Małopolski, Wozownia, ul. Leśna Wola 8, godz. 20
30.04 Mielec, klub Studio, ul. Pułaskiego 2A, godz. 20
27.05 Nekiełka k. Podstolic, Kościółek w Nekiełce, ul. Jana Pawła II, godz. 19


CZESŁAW ŚPIEWA W PUSZCZYKOWIE 15.04.2012

Sala zapełniona, klima włączona.Czesław
Największym hiciorem była obstawa straży miejskiej  ( chyba) Ochotniczej Straży Pożarnej z Puszczykowa. Opanowali parking, schody, wejście...aaa i tu czad- kto mi sprawdzał bilet...STRAŻACZKA:-)
Genialny pomysł...za fejsie Czesław umieścił zdjęcie z owego puszczykowskiego opanowania sytuacji.
Puszczykowo-Ordnung muss sein! 
( bo po cichu kiedy pierwszy raz ich zobaczyłam- myślałam że może ćwiczenia lub ktoś podpalił miejsce koncertu)
 Chłopak jest (od)pojechany - dla mnie mieszanka wybuchowa- fajnego podejścia do świata, młodzieńczego ADHD( po 30-stce),  wiedzy ogólnorozwojowej (wynikającej z życiowych wpadek), totalnego zlewactwa,autoironii- niezłego wyczucia momentu.
Ważne,że dał ludziom uśmiech. Przy okazji sporo konsternacji.
W pierwszym rzędzie siedziało kilkanaście dzieci-oj młoda publiczność ma niezłe wspomnienia bo Czesław nieoględny-bezwzględny dał popalić..prosto z mostu śpiewająco dywagując o stosunkach damsko-męskich.

Koncert trwał ok 2 h..a potem pewnie godzina na podpisywanie płyt. Szał ciał:-)
Dziękuję Czesławie, dawno się tak nie uśmiałam, rozmarzyłam..masz dużego plusa.
Teksty niesamowite.
Pamiętaj koncert na święto trzody chlewnej nie ominie Ciebie..nawet w Puszczykowie.
Na koniec wychodząc usłyszałam od pewnej pary dwa słowa  ZDOLNY CUDAK
wszystkie zdjęcie dostępne tutaj



Czesław Śpiewa


Czesław Śpiewa





Czesław wyluzowany & szczęśliwy, gotowy na nowe wyzw(n)ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz